Вхід на сайт

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

УГЛ



Відділ маркетингу, аналізу і прогнозування основної діяльності клубних закладів області


       Відділ здійснює глибоке, всебічне вивчення стану і тенденцій клубної роботи, її найбільш суттєвих проблем, аналіз розвитку мережі клубних закладів області, стану матеріально-технічної бази, контролює питання стосовно обліку і вдосконалення форм статистичної звітності.
       Серед головних функціональних завдань відділу:
        – постійне удосконалення методичного забезпечення діяльності клубних закладів області щодо задоволення культурно-просвітницьких, інформаційних та дозвіллєвих потреб населення;
       – аналіз, вивчення та запровадження інноваційних форм культурно-дозвіллєвої діяльності в роботу клубних закладів, досвіду роботи провідних спеціалістів галузі;
       – підвищення кваліфікації клубних працівників, організація проведення різних форм навчання: семінарів, практикумів, консультацій, творчих лабораторій, методичних днів, стажувань;
       – підготовка й апробація методичних матеріалів та сценаріїв проведення культурно-дозвіллєвих заходів;
       – підтримка зв'язків з представниками етнічних громад, головами національно-культурних товариств області.