Вхід на сайт

Пошук

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

УГЛ

 

Директор Вільшанського районного Будинку культури Світлана Трубачова, директор Новоукраїнського Центрального Палацу культури «Ювілейний» Наталія Білокінь, директор Голованівського районного Будинку культури В’ячеслав Гордійчук, в.о. директора Долинського районного Будинку культури Наталія Петленко, директор Світловодського міського Палацу культури Лариса Ляшенко:

Назвіть інноваційні форми організації культурно-дозвіллєвої діяльності в клубному закладі.

 

Відповідає провідний методист по організації культурно-дозвіллєвої діяльності та аналітично-інформаційній роботі клубних закладів області Людмила Подлєсна:
 

Пропонуємо деякі інноваційні форми організації культурно-дозвіллєвих заходів у клубному закладі.

Авторитет імені – зустріч із цікавою людиною.

Акція – публічні громадсько-політичні дії, які мають за мету зосередити увагу населення на чомусь.

Батл (від англ.battle – поєдинок, битва) – вид конкурсу, своєрідний «бій» між групами або окремими учасниками з елементами экспромтної боротьби.

Бебі-шоу – дитячий захід.

Відкритий мікрофон (відкрита трибуна) – діалог на задану актуальну тему, заснований на принципах демократії і плюралізму думок. Передаючи один одному імпровізований мікрофон (виходячи до трибуни), учасники вільно висловлюють свою точку зору, задають гострі питання. Їхні виступи повинні бути короткими, небанальними, пов’язаними з реальним життям.

Геокечинг (від грец. geo – земля; англ. cache – сховище) – гра, під час якої молоді люди подорожують для знаходження місця розташування заданого об’єкту з подальшим пошуком інформації про нього та відповідей на питання.

Гурман-вечір– вечір, присвячений певному творчому жанру, підготовлений з урахуванням підкреслення («смакування») кращих його сторін.

Караван історій – захід, що складається з найцікавіших історій, пов’язаних з найвідомішими людьми, історичними місцями, традиціями і подіями.

Караван новинок – захід, присвячений презентації будь-яких ідей, проектів.

Клубний бульвар – захід, який проводиться з молоддю на вулиці з метою підтримки або популяризації будь-якої громадської ініціативи, ідеї, соціальної події.

Клубне кафе – форма заходу, побудованого за типом «кафе», де до «клубного меню» замість страв «подаються» заходи: від невигадливих до казкових, оригінальних і вишуканих.

Клубний консалтинг (від англ. сопsulting – консультування) – консультування з питань клубної справи. Основна мета полягає у поліпшенні якості організації, підвищенні ефективності діяльності осередку культури в цілому і збільшенні професійної компетентності та самореалізації кожного працівника.

Клубний мікс (від англ. тіх – змішувати) – захід з використанням усіх засобів ідейно-емоційного впливу за окремою темою, до якого можна включати документальні матеріали: відео-, кіно-, фоно-, фото- документи, плакати тощо.

Клубний трансформер – це максимально повно представлена фактоінформація щодо клубного об’єкту, а саме: інформаційна листівка або флайєр-мультимедійна презентація.

Клубний фреш (від англ. fresh – свіжий) – інформаційний захід-нарада щодо інноваційних форм клубної діяльності.

Клубний шоппінг – форма масового заходу, в ході якого один учасник заходу пропонує іншому презентувати його.

Коворкінг (від англ. со-working – спільно працюють) – це модель роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують загальний простір для своєї діяльності.

Корпоратив – своєрідне свято в колективі.

Культурний дрес-код ( від англ. dress-code – кодекс одягу) – презентація того, що пов’язане з культурою поведінки та є необхідною складовою іміджу сучасної людини.

Літературний слем ( від англ. slam – ляскати) – творче змагання, під час якого кожен із місцевих авторів читає свої твори в різних турах, отримуючи певні бали від непрофесійного журі – глядачів.

Майданчик – захід на будь-яку тему, який проводиться на обмеженій території.

Мистецький каламбур – захід, присвячений творчим особистостям із однаковими прізвищами або різним виставам, театралізованим творам зі схожими сюжетами.

Нон-стоп – захід, присвячений творчості окремого композитора, поета, соліста.

Ностальгія – захід розважального характеру, присвячений минулому; ретро-вечірка.

Поетичний зорепад – захід, присвячений як відомим поетам, так і поетам-аматорам.

Презентація – форма урочистостей будь-якої церемонії, яка передбачає присутність великої кількості гостей, вітань, знайомство з колективом або його конкретними співробітниками, вручення символічного ключа, розрізання стрічки, записи в Книзі Почесних гостей, квіти, пам’ятні сувеніри тощо.

Творчий гороскоп – захід, побудований за типом гороскопу, де творчі зустрічі, фестивалі, конкурси, концерти підібрані за знаками Зодіаку.

Тімбілдинг ( від англ. teambuilding – побудова команди) – корпоративна рольова гра, яка направлена на об’єднання колективу.

Ток-шоу – публічне обговорення групою учасників та ведучим актуальних і цікавих широкому загалу проблем.

Флешбук (від англ. flash – спалах, мить; book – книга) – презентація або знайомство з цікавими особистостями за допомогою цитат, ілюстрацій, кадрів із кінофільмів.

Флешмоб (від англ. flash – спалах, мить; mob – натовп) – заздалегідь запланована акція, під час якої група людей з’являється у громадському місці й виконує певні дії (за сценарієм), а потім розходиться.

Шоу-програма – яскраве видовище з використанням музики, світло-звуко- та піротехнічних ефектів, що впливають на емоційний стан аудиторії. Складається з концертних номерів, блоків, змішаних сюжетно-оригінальних номерів і відбувається завдяки синтезу різних жанрів і видів мистецтва: слова, музики, хореографії, пантоміми, кіно, театрального дійства, спортивних та гімнастичних вправ.

 

 

Директор Олександрівського районного Будинку культури Людмила Гунько:

Назвіть цікаві форми роботи щодо проведення заходів у рамках відзначення Дня Європи в Україні.

 

Відповідає завідувач видавничого відділу обласного Центру народної творчості Ірина Солуянова:
 

День Європи в Україні відзначається з 2003 року у третю суботу травня як день спільних цінностей, спільної історії всіх націй континенту.

Серед форм роботи щодо проведення культурно-мистецьких заходів у рамках відзначення Дня Європи в Україні пропонуємо діалоги, дебати, конференції, зустрічі.

Цікавими й пізнавальними для молоді стануть конкурс творчих проектів «Я – Європа», публічна дискусія на тему «Чим Україна може надихнути Європу? Чим Україна може збагатити Європу?», конкурс ідей молодіжних проектів «Моє креативне місто», європейський аукціон, вікторини з європейської тематики тощо.

15 травня 2015 року в м.Кіровограді проведено щорічний обласний фестиваль «Єврофест-2015». Місце проведення фестивалю (Дендропарк) перетворилося на Європейське містечко, у рамках якого працювали творчі майстерні, виставки, туристичний майданчик та майданчик толерантності, інформаційні та ігрові палатки, а також інтерактивний стенд опитування, де кожен бажаючий мав змогу залишити власні думки та свої побажання на тему «Україна – європейська країна». Проведено вікторини, спортивні естафети, забіг «Біжимо в Європу», квест «Крокуємо до Європи» та конкурс відео-робіт «Україна та ЄС очима молоді». Члени євроклубів області представили гостям фестивалю традиції та культуру країн Євросоюзу.

 

 

Директор Бобринецького районного Будинку культури Ольга Мельниченко :

Чи існують критерії кількості проведення культурно-мистецьких заходів за рік?

 

Відповідає провідний методист по організації культурно-дозвіллєвої діяльності та аналітично-інформаційній роботі клубних закладів області Людмила Подлєсна:
 

Культурно-мистецькі заходи плануються клубним закладом, в першу чергу, на задоволення запитів жителів територіальних громад з урахуванням інтересів різновікових груп населення.

Критеріїв кількості проведення заходів за рік не визначено, і це не впливає на категорійність будинку культури.

 

 

В.о. директора Онуфріївського районного Будинку культури Надія Галайдюк:

У сільських будинках культури виникає потреба у репертуарних збірниках для аматорських колективів театрального жанру.

 

Відповідає провідний методист з театрального жанру обласного Центру народної творчості Ірина Жевагіна:
 

Обласним Центром народної творчості щороку видаються репертуарні збірники для аматорських театральних колективів та театрів малих форм. Вони надсилаються на районні будинки культури, а також їх отримують керівники аматорських театральних колективів на обласних семінарах підвищення кваліфікації.

 

 

Директор Ульяновського районного Будинку культури Світлана Красота:

Надайте алгоритм написання методичних рекомендацій.

 

Відповідає методист з питань організації діяльності любительських об’єднань, зв’язків з національно-культурними товариствами, організації культурно-дозвіллєвої діяльності клубних закладів області Альона Коркіш:
 

1. Перед початком роботи з написання методичних рекомендацій варто чітко визначити їх мету.

2. Необхідно підібрати літературу, взагалі, матеріали, які планується залучити у роботі. Важливо відібрати тільки те, що відповідає темі, рішуче відкинувши все інше, навіть дуже цікаве і близьке за змістом.

3. У ході опрацювання матеріалу потрібно ще раз уточнити тему й визначитися з відібраним матеріалом – чому саме він допоможе у написанні роботи й чи відноситься до теми.

4. Варто дуже серйозно підійти до складання плану написання методичних рекомендацій. Умовно їх зміст можна поділити на три частини:

Вступ.

- обґрунтування обраної теми;

- актуальність проблеми;

- практична значимість роботи;

Основна частина.

- використання місцевого матеріалу;

- розкриття динаміки і стану розробки даної проблеми;

- опрацьований та проаналізований матеріал.

Висновки.

- формування основних результатів;

- надання рекомендацій щодо впровадження запропонованого в практику роботи.

 

Задати питання

500